Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je het voor retour aanmelden. Dit kan via een e-mail aan [email protected] of met het retourformulier. Na deze aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Retourneren en ruilen
Stuur uw pakket op naar onderstaand retouradres:
SailSupply
P.J. Troelstraweg 147a
8919 AA Leeuwarden
S.v.p. pakbon en reden van retour meesturen, zodat wij de zending naar u kunnen herleiden. Stuur tevens een e-mail met de track en trace code naar [email protected].
Nee, dat is niet verplicht. We zouden deze wel graag willen weten zodat wij ons aanbod kunnen verbeteren, maar je bent niet verplicht die op te geven.
Ja, je kunt een product ruilen. Je stuurt eerst het product retour en plaatst daarna een nieuwe bestelling. Zo heb je het nieuwe product het snelst in huis.
Je kunt je retour aanmelden via het modelformulier voor herroeping (bijgeleverd of op te vragen) of door een duidelijke e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld daarbij altijd je bestelnummer.
De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening.
Je mag een product uitpakken en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Heb je het product meer gebruikt dan nodig om het te beoordelen, dan kunnen we een waardevermindering in rekening brengen.
Stuur het product compleet terug, met alle toebehoren en — indien redelijkerwijs mogelijk — in de originele verpakking.
Nee, op dit moment kun je je retour alleen per post terugsturen naar ons retouradres.
Wij betalen je terug binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je wilt retourneren. We wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen.
Controleer je bestelling direct na ontvangst. Is je product beschadigd, meld het zo snel mogelijk via [email protected]. Wij lossen dit graag voor je op.
Ja, er zijn enkele uitzonderingen:
- Maatwerkproducten, zoals lijnen, railingnetten, ankerkettingen, kabels en slangen die we speciaal voor jou van de rol op maat knippen of snijden.
- Hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken.
- Geopende verpakkingen van vloeistoffen en chemicaliën, zoals schoonmaakmiddelen, onderhoudsproducten en anti-fouling, kunnen we uit hygiëne- en veiligheidsredenen niet retour nemen.
Dat kan. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] .
Nee, het product mag alleen bekeken of gepast worden zoals in een fysieke winkel. Gebruik op het water valt daar niet onder en kan leiden tot waardevermindering of het niet meer kunnen retourneren.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected]. Wij zorgen dat je kosteloos het juiste artikel ontvangt.
Ja, als je de volledige bestelling retourneert, vergoeden wij ook de originele verzendkosten. De kosten voor het terugzenden zijn wel voor jouw rekening.